Sedan sist
2014-09-14 | 18:34:58
Publicerad i: Scrapbook, Vardagligt,
 
Det blev visst ett litet ofrivilligt uppehåll här, trots att jag har massor med bilder att visa. Semestern tog helt enkelt slut och vardagen tog över med full kraft. Sedan sist har jag i alla fall hunnit med att jobba en hel del - både i butiken och med ett nytt roligt arkitekturprojekt. Jag var även en sväng i Österrike och spenderade en dag i fina Innsbruck med att shoppa. Även här på hemmaplan har det blivit en del shopping inför hösten, så trots att jag känner stort vemod över att sommaren är slut och månader av kyla och mörker nu ligger framför oss så är jag ändå redo med varma jackor, mysiga tröjor, mjuka sängkläder och fina ljuslyktor. Sist men inte minst har jag jobbat med ett litet projekt för mina foton som jag kommer att berätta mer om framöver.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback