Så ska portföljen snyggas till...
2013-07-23 | 15:19:19
Publicerad i: Arkitektur/Inredning, Digital media,
 
Mitt äventyr blev visst lite längre än vad jag hade tänkt mig. Eller egentligen så har de senaste veckorna inte varit så himla äventyrliga, om man inte räknar att sälja möbler under reatider som ett äventyr förstås. Nu har jag iallafall äntligen semester, och jag kan påbörja nästa äventyr.
 
Men innan semestern kan påbörjas på riktigt har jag beslutat mig för att fixa till min portfölj, något som jag har skjutit på alldeles för länge nu. Så idag har jag hittills slängt ihop några snabba bilder. Ganska fula om jag ska vara ärlig, men som tur är så kommer de vara ganska små (mycket mindre än vad som visas här) så förhoppningsvis försvinner lite av fulheten då.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback