Festung Hohensalzburg
2012-12-03 | 21:47:00
Publicerad i: Foto, Resor,
Bilder fotade med Samsung Galaxy SII
 
I början av november spenderade vi en dag i Salzburg, Mozarts födelsestad. Jättemysig stad, men allra mest imponerad var jag av fortet Hohensalzburg som ligger högst upp på en bergstopp och blickar ut över staden. Jag vet inte hur många gånger jag svor över att jag inte hade min systemkamera med mig och fick trassla med mobilkameran istället. Vi kom dit ganska sent på eftermiddagen så solen gick ned medan vi var där uppe. Fantastiskt fint, men mobilkameran klarade tyvärr inte av utmaningen till 100%. Nåja, med eller utan kamera så var fortet och utsikten verkligen en upplevelse.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback