Virrpanna
2013-10-29 | 22:11:43
Publicerad i: Vardagligt,
 
Förvirringen och tankspriddheten är total. Eftersom jag inte har något regelbundet schema där jag jobbar måndag till fredag och har lediga helger har jag helt tappat vecko-orienteringen. Idag gick jag till jobbet tre timmar för tidigt, fullständigt omedveten om att det var tisdag och jag kunde ha tagit en skön och välbehövlig sovmorgon. Hade jag kunnat hade jag nog lagt mig på golvet och gråtit en stund när mitt misstag uppdagades. Det hade väl varit okej om det var det enda tankspridda jag gjort de senaste veckorna, men såna här saker har jag gjort nästan dagligen i säkert en månads tid nu. Just nu känner jag mest; Låt mig gå i ide en månad och väck mig när november har passerat!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback