Pysslig helg
2015-05-03 | 16:31:14
Publicerad i: Scrapbook, Vardagligt,
 
Den här helgen har verkligen gått i pysslets tecken. I fredags satt jag och pillade lite med några planskisser till en bekant och jag kände då hur kreativitetsnerven började pirra och jag blev riktigt sugen på att rita (annat än planritningar då). I väntan på kväll och lite skymning (dels för att undvika reflektioner i skärmen och dels för att jag alltid får ett bättre flow på kvällen) satte jag mig i soffan och stickade på min gosiga pläd som snart, snart är klar. 
 
Tack vare långhelg hade jag för en gångs skull tid att sätta mig, men nu när jag kommit igång skulle jag gärna ha några dagar till att ägna åt detta. Att rita har lite utav en beroendeframkallande effekt på mig.
 
Återkommer med resultat.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback