Förhalaren
2015-04-18 | 17:14:36
Publicerad i: Vardagligt,
 
Alltså, ibland blir jag så trött på mig själv. Den sista tiden har jag varit full av inspiration och längtan efter att få utföra en massa planerade projekt. Så får jag en stund över och tänker att detta är det perfekta tillfället att ägna åt något av dessa projekt - och så fastar jag i att göra någonting heeelt annat, innan jag ens har kommit igång.
 
Som idag till exempel. Med en ledig och oplanerad lördag framför mig fantiserar jag om en heldag med att redigera foton och kanske till och med få till ett blogginlägg. Inser att jag måste handla mat under helgen och tänker att det nog är bäst att börja med det så att jag har det överstökat. Kommer hem från mataffären och är hungrig så jag förbereder lite lunch. Färdig med lunchen sätter jag mig äntligen vid datorn men fastnar först i någon artikel som leder mig vidare till nästa artikel som leder till nästa osv. Tittar ut och tänker "fint väder det är idag, jag borde verkligen utnyttja detta". Drar på mig löparskorna och springer att varv runt parken. Kommer hem och kör lite styrketräning. Duschar. Klär på mig. Äter en macka. SEN sätter jag mig vid datorn och börjar redigera lite bilder. Klockan är då 16.30 och jag måste snart göra mig redo för kvällens middag med vänner.
 
Som sagt. Trött på mig själv.. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback