Sånt som jag vill ha
2014-10-02 | 22:11:02
Publicerad i: Arkitektur/Inredning,
1.[länk] 2.[länk] 3.[länk] 4.[länk] 5.[länk]
 
Åh jag har hittat så mycket fint som får vill-ha-genen att gå på högvarv. Örngotten till bäddseten har redan införskaffats tillsammans med två stoooora sköna kuddar. Mattan bara måste jag ha - helt rätt färgkombination och ett grafiskt mönster som inte blir för mycket. Tråkigt nog får den nog inte riktigt plats i min lägenhet, men jag måste nog ändå köpa den för framtida bruk. Lampan har jag egentligen inte heller plats för men jag har letat efter en schysst skrivbordslampa länge, som det är nu blir jag tokig så snart det börjar skymma det allra minsta och jag försöker rita ett rakt streck med en linjal (Hej slagskugga!). Och skrivbordsprylarna för att skrivbordsprylar alltid är kul och för att den blå färgen är helt fantastiskt fin!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback