Fjärde advent och svordomar
2014-12-21 | 22:50:29
Publicerad i: Vardagligt,
 
Alla ljusen i adventsstaken lyser och jag har ägnat kvällen åt att fixa med fotoalbum. Eller det var det som var tanken från början, men det blev mest fotografering av ljusstakar och svordomar över det fula parkeringshuset utanför mitt fönster som förstörde alla bilder. Och sen lite fler svordomar över min hyacint som blev brun dagen efter att den slagit ut. Och ytterligare lite svordomar när jag skulle uppdatera här och blev påmind om den fula blinkade jädra reklamblaffan högtst upp som gör att bloggen ser ut som något slags billigt tivoli. Jahapp, det var det. Dags att sova kanske.

Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix - http://nehaexponerar.blogg.se/
2015-01-02 | 23:25:40

Supermysiga bilder

Svar: Tack! :)
None None





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback