Jag är klar!
2013-05-25 | 16:39:23
Publicerad i: Arkitektur/Inredning, Vardagligt,
 
Ojoj, här inne var det vintrigt! Jag har precis klivit ut ur slutinlämningsbubblan som omsluter mig vid den här tiden varje år. Den där bubblan som för mig innefattar massor med plugg, långa dagar, sena nätter, stress, slarv med måltider, stort intag av Coca Cola, odiskad disk och i det här fallet också en släng pollenallergi. Men nu är det över! Jag har lämnat in och presenterat mitt sista projekt någonsin. Och jag har klarat det! Jag har fortfarande inte riktigt fattat det, och det lär nog ta ett tag, men skönt känns det. Så nu blir det lite ledighet och spännande resor innan jag börjar jobba igen. Nice!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback