Diverse skisser
2013-03-02 | 22:59:05
Publicerad i: Arkitektur/Inredning, Scrapbook,
 
Jag sitter och jobbar med min portfolio och hittade en himla massa skisser från olika projekt. Jag tycker att det är roligt att titta på gamla skisser och delar ur processen. Nästan mer än att titta på det färdiga resultatet. Varje skiss har sin egen historia som beskriver en tanke som uppkom under projektets gång. En del kan skymtas i slutresultatet medan andra idéer förkastades helt av en eller annan anledning.
 
Den sista bilden är väldigt typisk för mig. Alltid när jag ritar på ett projekt så sitter jag och gör sådana där små kladdskisser för varje liten idé som dyker upp. Det är mitt sätt att anteckna mina tankar.  

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback