En förtidig julklapp
2014-12-18 | 12:14:24
Publicerad i: Vardagligt,
 
I förra veckan kom den, min julklapp till mig själv. Jag har länge varit sugen på att uppdatera min Wacom-platta och bestämde mig för att när jag kan ta ut min första lön som arkitekt - då är det dags. Så, lönen kom in, beställningen gjordes, och smset att jag hade paket att hämta kom. Sjukt taggad tog jag bussen till centrum, hämtade ut paketet, noterade att paketet hade en lite annorlunda form än jag föreställt mig men tänkte inte närmre på det. Kom hem och slet ivrigt upp kartongen och plockade upp.. ett strykjärn. Haha, alltså den besvikelsen! Lite buttert började jag fixa med annat när jag plötsligt hör att jag får post, springer ut i hallen och hittar en avi - jag har ett paket att hämta ut på kiosken precis nedanför mitt hus. På med jackan och snabba steg ned till kiosken där jag får ta emot världens största kartong. Hem igen och sliter upp även denna låda. Och där, i botten av den gigantiska lådan låg den äntligen!
 
Så välkommen Wacom Intuos Pro, vi ska nog trivas tillsammans!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback