Stone Sour och frihet
2012-12-21 | 19:34:00
Publicerad i: Musik/Film/Böcker, Vardagligt,
 
Äntligen fri! Nu väntar drygt två veckors total ledighet och avkoppling. Den senaste veckan (veckorna..) har varit så sjukt intensiva. Med långa dagar och sena nätter av plugg och mera plugg. Nu har jag äntligen lämnat in det sista projektet för terminen, och det slog mig precis att nu återstår bara ett enda projekt av hela utbildningen. Det kommer att bli ett långt och krävande projekt, men ändå, bara ett enda. Jag börjar se ljuset på andra sidan.
 
På tal om frihet. I onsdags direkt efter min slutpresentation gick jag på konsert och såg Stone Sour. Det finns få saker som får mig att koppla av och känna mig så fri som när jag lyssnar på bra musik. Att jag trots all den stress som förföljer mig de sista dagarna innan en inlämning kan ta på mig hörlurarna och bara ösa på, eller som i det här fallet, avsluta en stressig period med att stå mitt i folkmassan, lyssna, sjunga och bara njuta.  

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback